Máte poškozený prohlížeč nebo nefunkční JavaScript. Museli jsme vám zobrazit zjednodušenou verzi formuláře pro spojení na servis.

Zadejte svůj e-mail a spusťte stažený soubor

Jak váš problém chcete vyřešit:

(Spojení s technikem je bezplatné a zabezpečené šifrováním)

Než zahájíte spojení s technikem, zadejte prosím vaší emailovou adresu:

(Slouží pro rozlišení návštěvníků servisu a je ověřována. Nebudeme vám posílat nevyžádanou poštu. )

EMAIL JE SKUTEČNĚ POTŘEBA! VYPLŇTE HO A ZKONTROLUJTE, ŽE V NĚM NEMÁTE CHYBU.

Zadejte platné telefonní číslo:

(Na uvedené číslo vám pošleme SMS v případě ztráty spojení)

Číslo není zadáno správně!

Zadejte číslo vaší smlouvy:

(Pokud máte servisní smlouvu, zadejte její číslo)

Číslo smlouvy nebylo zadáno správně, opravte!

Volejte zdarma:
(+420) 245 007 080

Máte speciální servisní nebo slevový kód?

(Pokud máte servisní kód od některého z našich partnerů, zadejte ho v dalším kroku)

Prosím, zadejte váš servisní kód

(Je potřeba ho zadat nyní a správně, ještě před spojením)

Vyberte, čeho se váš problém týká:

(Na základě vaší volby bude vybrán specialista)

Dokončete spojení dle instrukcí v modrém rámečku...

Spustťe stažený soubor (Support-LogMeInRescue.exe). Spustíte ho kliknutím na jeho název ⇩

Klikněte na ULOŽIT a pak na SPUSTIT, spustí se vám spojení s technikem.

Zde kliknutím spusťte stažený soubor (Support-LogMeInRescue.exe)

Uložte stahovaný soubor s názvem "Support_LogmeinRescue.exe" kliknutím na ULOŽIT SOUBOR v okně, které se vám zobrazilo na obrazovce

SPUŤTE stažený soubor (Support....exe) ze stažených souborů, které najdete nahoře v liště, kam vám ukazuje ikona technika. Můžete stažené soubory také vyvolat stisknutím kláves
CTRL + J.

ULOŽTE stahovaný soubor (Support-LogMeInRescue.exe)

SPUŤTE stažený soubor ze stažených souborů

ULOŽTE stahovaný soubor (Support-LogMeInRescue.exe)

SPUŤTE stažený soubor (Support-LogMeInRescue.exe)