Jak váš problém chcete vyřešit:

(Spojení s technikem je bezplatné a zabezpečené šifrováním)

Zadejte vaší emailovou adresu:

(Slouží pro odlišení od dalších návštěvníků servisu)

Emailová adresa byla zadána chybně, ověřte správnost zadání a opravte. Toto je povinný údaj!

Zadejte platné mobilní telefonní číslo:

(Použijeme ho pouze v případě ztráty spojení a pošleme vám SMS)

Číslo nemá srávný formát, akceptujeme pouze česká a slovenská čísla!

Zadejte číslo vaší servisní smlouvy:

(Číslo naleznete ve vaší pojistné smlouvě nebo na účtence)

Neplatný formát, zkontrolujte zadání!

Volejte zdarma:
(+420) 245 007 080

Máte speciální servisní nebo slevový kód?

(Pokud máte servisní kód od některého z našich partnerů, zadejte ho v dalším kroku)

Prosím, zadejte váš servisní kód

(Je potřeba ho zadat nyní a správně, ještě před spojením)

Nyní stiskněte tlačítko SPOJIT S TECHNIKEM a držte se instrukcí na obrazovce

Připojování ... za okamžik budete spojeni s naším technikem

Nyní je třeba spustit komunikační aplikaci, která se vám právě stahuje. Jak na to vám ukazuje ikonka našeho technika ve žlutém rámečku.

V případě, že se vám nedaří připojit a chcete problém vyřešit

Klidně nám volejte zdarma
(+420) 245 007 080

Nyní SPUSŤTE stažený soubor s názvem Support-LogMeInRescue.exe.

Klikněte na SPUSTIT a spustí se vám komunikační okno s technikem

Uložte a SPUSŤTE stažený soubor.

ULOŽTE stahovaný soubor s názvem Support-LogMeInRescue.exe

SPUSŤTE stažený soubor kliknutím ve stažených souborech

ULOŽTE stahovaný soubor s názvem Support-LogMeInRescue.exe

SPUSŤTE stažený soubor kliknutím ve stažených souborech

ULOŽTE stahovaný soubor s názvem Support-LogMeInRescue.exe

SPUSŤTE stažený soubor