Jak váš problém chcete vyřešit:

(Spojení s technikem je bezplatné a zabezpečené šifrováním)

NĚCO NEFUNGUJE?

SPOJTE SE S NAŠÍM TECHNIKEM A PROBLÉM VYŘEŠÍME NA DÁLKU

EMAIL JE SKUTEČNĚ POTŘEBA! VYPLŇTE HO A ZKONTROLUJTE, ŽE V NĚM NEMÁTE CHYBU.

Dokončete spojení dle instrukcí v rámečku...

Spustťe stažený soubor (Support-LogMeInRescue.exe). Spustíte ho kliknutím na jeho název ⇩

Klikněte na ULOŽIT a pak na SPUSTIT, spustí se vám spojení s technikem.

Zde kliknutím spusťte stažený soubor (Support-LogMeInRescue.exe)

Uložte stahovaný soubor s názvem "Support_LogmeinRescue.exe" kliknutím na ULOŽIT SOUBOR v okně, které se vám zobrazilo na obrazovce

SPUŤTE stažený soubor (Support....exe) ze stažených souborů, které najdete nahoře v liště, kam vám ukazuje ikona technika. Můžete stažené soubory také vyvolat stisknutím kláves
CTRL + J.

ULOŽTE stahovaný soubor (Support-LogMeInRescue.exe)

SPUŤTE stažený soubor ze stažených souborů

ULOŽTE stahovaný soubor (Support-LogMeInRescue.exe)

SPUŤTE stažený soubor (Support-LogMeInRescue.exe)